Vážení zákazníci,
v prípade, že ste sa rozhodli reklamovať tovar zakúpený prostredníctvom nášho internetového obchodu, prosím skopírujte a vyplňte tento formulár.
Údaje uveďte pravdivo a kompletne. Urýchlite tým svoju reklamáciu.
Internetový obchod Pečať zdravia
REKLAMAČNÝ PROTOKOL
ÚDAJE OD ZÁKAZNÍKA (tu prosím vypíšte požadované informácie)
Meno a priezvisko (firma):
Adresa:
Telefón:
E-mail:
ÚDAJE K REKLAMOVANÉMU TOVARU
Názov, veľkosť, kód, cena produktu:
Zakúpený dňa:
Číslo faktúry alebo dokladu z registračnej pokladne:
Dátum zistenia nedostatku:
POPIS REKLAMÁCIE (tu prosím uveďte podrobný popis nedostatkov):
...................................................
Podpis zákazníka
NÁVRH SPÔSOBU VYBAVENIA REKLAMÁCIE
* opraviť a vrátiť resp. poslať späť * vymeniť a vrátiť resp. poslať späť * vystaviť dobropis na reklamovaný tovar * iný:
__________________________________________________________________________________________________
ÚDAJE OD KONTROLÓRA (túto časť vypĺňa kontrolór, tu prosím nepíšte)
POPIS ZISTENÝCH NEDOSTATKOV:
Reklamovaný tovar bol prijatý od klienta:
* osobne * pošta * kuriér * iné:
.................................................
Podpis kontrolóra
SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE:
* oprava a vrátenie klientovi * výmena a vrátenie klientovi * vystavenie dobropisu na reklamovaný tovar * iný:
OSTATNÉ ÚDAJE
Dátum prevzatia reklamácie:
Dátum vybavenia reklamácie:
Reklamáciu vybavoval:
................................................... .................................................
Podpis pracovníka Podpis zákazníka
* - nehodiace sa škrtnite
- kópia dokladu o kúpe (faktúra) musí byť súčasťou každej reklamácie
- v prípade poškodenia tovaru pri preprave je nutné priložiť aj reklamačný protokol prepravcu
Adriana Kupcová , Važecká 5,040 12 Košice IČO: 44 329547, DIČ: 1047166923, č.ž.r.- 820-64114