Ak ste u nás už nakupovali, vyplňte vaše údaje nižšie. Ak ste nový zákazník, pokračujte na sekciu s fakturáčnými údajmi.
Používateľské meno alebo e-mailová adresa *
Heslo *
Zapamätať si ma Prihlásenie
Stratili ste heslo?
Ak máte zľavový kód, zadajte ho nižšie
E-mailová adresa *
Krstné meno *
Priezvisko *
Názov spoločnosti (voliteľné)
Krajina / región *Slovensko
Ulica *
Apartmán, suita, byt atď. (voliteľné)
PSČ *
Mesto *
Štát / kraj (voliteľné)
Telefón *
Vytvoriť účet?
Poznámky k objednávke (voliteľné)
Po odoslaní objednávky pošlite vašu platbu priamo na náš bankový účet. Na identifikáciu platby použite vaše číslo objednávky. Objednávka nebude odoslaná pokiaľ peniaze nedorazia na náš účet: SK78 1111 0000 0015 7783 0003
Platba v hotovosti pri prebratí zásielky.
Platby debetnou alebo kreditnou kartou.
Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode Pečať zdravia
Pečať zdravia s.r.o.
IČO: 52475115
DIČ: 2121060326
Tieto obchodné podmienky sa riadia zákonmi SR
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi záväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať. Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.
V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, bude naša firma objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať a to nasledovne:
– kupujúcemu bude zaslaná emailom informácia o zmene ceny alebo dodávaného sortimentu spolu so žiadosťou o odsúhlasenie zmien v záväznej objednávke.
– kupujúci má právo zrušiť objednávku pokým by mu zmena ceny ,termínu dodávky alebo sortimentu nevyhovovala.
– v prípade nekompletnosti dodávky má kupujúci právo zrušiť objednávku.
– pokým kupujúci súhlasí s plnením záväznej objednávky aj na viackrát účtuje sa poštovné a balné len raz. Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH.
Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.
Kupujúci si môže zvoliť pre úhradu objednaného tovaru nasledujúci spôsob platby:
• na dobierku (0,60 EUR)
• prevodom na účet (0 EUR) – (Variabilný symbol = číslo objednávky, Poznámka = Vaše meno)
Číslo účtu : SK78 1111 0000 0015 7783 0003
• platba kartou ONLINE – BARION (0 EUR)
Doprava zdarma pri nákupe nad 50,00 €
Vaše zásielky sú z našej strany odosielané prostredníctvom spoločnosti Slovenská pošta, a.s.
a prepravnej spoločnosti GLS
Vami objednaný tovar, ktorý máme skladom, odosielame do 48 hodín, pokiaľ si zákazník objedná v pracovných dňoch do 10:00 hodiny. Podmienkou je, aby každý tovar v objednávke bol skladom.
Pokiaľ tovar nie je skladom, riadi sa dodacia lehota pokynom “Doba dodania”, uvedeným u každého produktu. Pokiaľ by mala byť dodacia lehota dlhšia, budeme vás kontaktovať.
V prípade spôsobu platby prevodom na účet je tovar expedovaný v deň pripísania čiastky na účet predávajúceho, najneskôr však nasledujúci pracovný deň po pripísaní a spravidla doručený do dvoch pracovných dní odo dňa prijatia platby. V prípade, že by dodacia lehota bola dlhšia ako avizovaná, informuje predávajúci o tejto skutočnosti kupujúceho.
Ak kupujúci nesúhlasí s predĺženou dodacou lehotou, má právo od zmluvy odstúpiť.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle:
0917 617 877 – Adriana Kupcová
0915 853 813 – Bc. Richard Knoška
Slovenská pošta : cena 3,20 € (pri nákupe tovaru nad 50 € je poštovné ZDARMA)
pri dobierke+ 0,60
Doručenie Slovenskou poštou. Zamestnanec pošty Vás bude kontaktovať v deň doručenia.
Dodanie zásielky nasledujúci pracovný deň po vydaní zo skladu
Podmienkou poskytnutia služby, je uvedenie mobilného telefónneho čísla.
Slovenská Pošta avizuje adresátovi doručovanie zásielky prostredníctvom sms/e-mail avíza. Slovenská Pošta, v prípade neúspešného pokusu o doručenie (napr. nezastihnutie adresáta alebo oprávneného prijímateľa na odovzdávacom mieste, neprevzatie zásielky adresátom alebo oprávneným prijímateľom na odovzdávacom mieste po uplynutí 10 minút od oznámenia príchodu kuriéra na odovzdávacie miesto a pod.), uloží zásielku na pošte s odbernou lehotou 18 kalendárnych dní. O uložení zásielky na pošte informuje adresáta Slovenská Pošta zaslaním sms / email avíza alebo zanechaním písomného oznámenia o uložení zásielky v domovej listovej schránke.
Spoločnosť GLS : cena 3,90 €
v rámci SR je poštovné 3,90 € (pri nákupe tovaru nad 50 € je poštovné ZDARMA)
pri dobierke + 0,60
do ČR je poštovné 8 € pri dodaní tovaru na dobierku.
Zamestnanec prepravnej spoločnosti Vás bude kontaktovať v deň doručenia.
Podmienkou poskytnutia služby je uvedenie mobilného telefónneho čísla
a) Bežná dodacia lehota tovarov je 5 pracovných dni.
b) Pokiaľ tovar nie je skladom dodacia lehota môže byť viac ako 15 dní – o predpokladanom dodacom termíne e-mailom informujeme kupujúceho. c) Predávajúci má právo vybaviť objednávku aj čiastočne. V tomto prípade sa účtuje poštovné a balné iba pri prvom doručení čiastočného vybavenia objednávky. d) Tovar je po expedícií zo spoločnosti doručený zákazníkovi do 72 hodín.
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.
Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od jeho prevzatia. V tejto lehote je potrebné nás informovať e-mailom alebo písomne. Tovar v originálnom obale môžete poslať poštou na našu adresu doporučene(nie na dobierku!!) Peniaze poukážeme na Váš účet alebo pošleme poštovou poukážkou do 14 dní.
Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
Záruka sa nevzťahuje pri:
a) nesprávnom použití výrobku b) nesprávnom skladovaní
1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne 2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu 3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu 4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou. ________________________________________
Zákony a predpisy: – zákon číslo 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji – zákon č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
1. Slovenskou poštou
Poštovné a balné je 3,20 €.
pri dobierke +0,60
Pokiaľ je celková cena objednávky vyššia ako 50,00 , je poštovné i balné ZADARMO.
2.prepravnou spoločnosťou GLS
Poštovné a balné je 3,90 €
Pokiaľ je celková cena objednávky vyššia ako 50,00 € , je poštovné i balné ZADARMO.
Alternatívne riešenie sporov
V Košiciach 02.03.2019
Adriana Kupcová, konateľ
Prečítal/a som si všeobecné obchodné podmienky a súhlasím s nimi *
Súhlasím so pravidlá ochrany súkromia.