Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode Pečať zdravia
Pečať zdravia s.r.o.
IČO: 52475115
DIČ: 2121060326
Tieto obchodné podmienky sa riadia zákonmi SR
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
2. OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi záväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, bude naša firma objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať a to nasledovne:
– kupujúcemu bude zaslaná emailom informácia o zmene ceny alebo dodávaného sortimentu spolu so žiadosťou o odsúhlasenie zmien v záväznej objednávke.
– kupujúci má právo zrušiť objednávku pokým by mu zmena ceny ,termínu dodávky alebo sortimentu nevyhovovala.
– v prípade nekompletnosti dodávky má kupujúci právo zrušiť objednávku.
– pokým kupujúci súhlasí s plnením záväznej objednávky aj na viackrát účtuje sa poštovné a balné len raz.
Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH.
3. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.
4. Dodanie a platba
Kupujúci si môže zvoliť pre úhradu objednaného tovaru nasledujúci spôsob platby:
• na dobierku (1 EUR)
• prevodom na účet (0 EUR) – (Variabilný symbol = číslo objednávky, Poznámka = Vaše meno)
Číslo účtu : SK78 1111 0000 0015 7783 0003
• platba kartou ONLINE – Shoptet Pay (0 EUR)
Doprava zdarma pri nákupe nad 60,00 €
Vaše zásielky sú z našej strany odosielané prostredníctvom spoločnosti Slovenská pošta, a.s. (4 EUR)
a prepravnej spoločnosti GLS (4,5 EUR).
Vami objednaný tovar, ktorý máme skladom, odosielame do 48 hodín, pokiaľ si zákazník objedná v pracovných dňoch do 10:00 hodiny. Podmienkou je, aby každý tovar v objednávke bol skladom.
Pokiaľ tovar nie je skladom, riadi sa dodacia lehota pokynom “Doba dodania”, uvedeným u každého produktu. Pokiaľ by mala byť dodacia lehota dlhšia, budeme vás kontaktovať.
V prípade spôsobu platby prevodom na účet je tovar expedovaný v deň pripísania čiastky na účet predávajúceho, najneskôr však nasledujúci pracovný deň po pripísaní a spravidla doručený do dvoch pracovných dní odo dňa prijatia platby. V prípade, že by dodacia lehota bola dlhšia ako avizovaná, informuje predávajúci o tejto skutočnosti kupujúceho.
Ak kupujúci nesúhlasí s predĺženou dodacou lehotou, má právo od zmluvy odstúpiť.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle:
0917 617 877 – Adriana Kupcová
0915 853 813 – Bc. Richard Knoška
Slovenská pošta : cena 4 € (pri nákupe tovaru nad 60 € je poštovné ZDARMA)
pri dobierke + 1
Doručenie Slovenskou poštou. Zamestnanec pošty Vás bude kontaktovať v deň doručenia.
Dodanie zásielky nasledujúci pracovný deň po vydaní zo skladu
Podmienkou poskytnutia služby, je uvedenie mobilného telefónneho čísla.
Slovenská Pošta avizuje adresátovi doručovanie zásielky prostredníctvom sms/e-mail avíza.
Slovenská Pošta, v prípade neúspešného pokusu o doručenie (napr. nezastihnutie adresáta alebo oprávneného
prijímateľa na odovzdávacom mieste, neprevzatie zásielky adresátom alebo oprávneným
prijímateľom na odovzdávacom mieste po uplynutí 10 minút od oznámenia príchodu kuriéra na
odovzdávacie miesto a pod.), uloží zásielku na pošte s odbernou lehotou 18 kalendárnych dní.
O uložení zásielky na pošte informuje adresáta Slovenská Pošta zaslaním sms / email avíza
alebo zanechaním písomného oznámenia o uložení zásielky v domovej listovej schránke.Spoločnosť GLS : cena 4,50 €
v rámci SR je poštovné 4 € (pri nákupe tovaru nad 60 € je poštovné ZDARMA)
pri dobierke + 1
do ČR je poštovné 8 € pri dodaní tovaru na dobierku.
Zamestnanec prepravnej spoločnosti Vás bude kontaktovať v deň doručenia.
Dodanie zásielky nasledujúci pracovný deň po vydaní zo skladu
Podmienkou poskytnutia služby je uvedenie mobilného telefónneho čísla
.
5. DODACIA LEHOTA
a) Bežná dodacia lehota tovarov je 5 pracovných dni.
b) Pokiaľ tovar nie je skladom dodacia lehota môže byť viac ako 15 dní – o predpokladanom dodacom termíne e-mailom informujeme kupujúceho.
c) Predávajúci má právo vybaviť objednávku aj čiastočne. V tomto prípade sa účtuje poštovné a balné iba pri prvom doručení čiastočného vybavenia objednávky.
d) Tovar je po expedícií zo spoločnosti doručený zákazníkovi do 72 hodín.
6. VÝMENA TOVARU
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.
7. VRÁTENIE TOVARU
Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od jeho prevzatia. V tejto lehote je potrebné nás informovať e-mailom alebo písomne. Tovar v originálnom obale môžete poslať poštou na našu adresu doporučene(nie na dobierku!!) Peniaze poukážeme na Váš účet alebo pošleme poštovou poukážkou do 14 dní.
8. REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
Záruka sa nevzťahuje pri:
a) nesprávnom použití výrobku
b) nesprávnom skladovaní
Postup pri reklamácii:
1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.
________________________________________Zákony a predpisy:
– zákon číslo 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji
– zákon č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Spôsoby doručenia:
1. Slovenskou poštou
Poštovné a balné je 4 €.
pri dobierke +1
Pokiaľ je celková cena objednávky vyššia ako 60,00 , je poštovné i balné ZADARMO.
2.prepravnou spoločnosťou GLS
Poštovné a balné je 4,50 €
pri dobierke +1
Pokiaľ je celková cena objednávky vyššia ako 60,00 € , je poštovné i balné ZADARMO.
Alternatívne riešenie sporov
- Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na pecat.zdravia@gmail.com), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
- Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.- Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
V Košiciach 02.03.2019
Adriana Kupcová, konateľ